Václav IV. Římský a český král - Doba, duchovní proudy a dění v předhusitských Čechách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Václav IV. Římský a český král - Doba, duchovní proudy a dění v předhusitských Čechách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kolektivní monografie zkušených autorů Jiřího Kuthana, Jana Royta, Ivana Hlaváčka a Štěpána Valeckého komplexně představuje období života a vlády římského a českého krále Václava IV. (1361–1419). Autoři podávají plastický obraz vývoje architektury, sochařství, malířství (deskového, knižního i…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jiří Kuthan

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kuthan
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.