Pražští biskupové a arcibiskupové - zakladatelé, stavebníci a objednatelé uměleckých děl (973-1421)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 358 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pražští biskupové a arcibiskupové - zakladatelé, stavebníci a objednatelé uměleckých děl (973-1421) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pražští biskupové a arcibiskupové - zakladatelé, stavebníci a objednatelé uměleckých děl (973-1421) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Není skladem

Pražští biskupové a arcibiskupové - zakladatelé, stavebníci a objednatelé uměleckých děl (973-1421) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
V roce 2023 je tomu 1050 let, kdy bylo české území vyděleno z pravomoci biskupů v Řezně a bylo založeno pražské biskupství, povýšené na arcibiskupství v roce 1344 díky snahám Jana Lucemburského a jeho syna Karla IV. Obě události jsou důležitým mezníkem nejen v dějinách křesťanství na české půdě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pražští biskupové a arcibiskupové - zakladatelé, stavebníci a objednatelé uměleckých děl (973-1421) je 357 Kč

Výběr knih autora Jiří Kuthan

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kuthan

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.