Válka a revoluce II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Válka a revoluce II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svazek dokumentuje Masarykovu činnost v průběhu zmíněného r.1917.Mimořádný význam svazku vyplývá především ze sledovaného období. Rok1917 představoval v histoii čs. odboje za l.svět.války zásadní zlom: zatímco do té doby byl osud celé zahraniční akce značně nejistý a podpora Dohody značně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Válka a revoluce II. je 211 Kč

Výběr knih autora Tomáš Garrigue Masaryk

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Garrigue Masaryk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.