Válka - Jezdci apokalypsy 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Válka - Jezdci apokalypsy 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Válka - Jezdci apokalypsy 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Válka - Jezdci apokalypsy 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Válka - Jezdci apokalypsy 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
346 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Válka - Jezdci apokalypsy 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přišli na zemi - Mor, Válka, Hlad a Smrt - čtyři Jezdci apokalypsy, kteří se na svých hrůzostrašných ořích rozjeli po světě nadáni mocí zahubit veškeré lidstvo. Když Jeruzalém padne do rukou armády nájezdníků, Miriam Elmahdyová je přesvědčená, že její život skončil. Domy hoří, ulice rudnou krví…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Válka - Jezdci apokalypsy 2 je 376 Kč

Výběr knih autora Laura Thalassa

Zobrazit všechny knihy autora Laura Thalassa
Výběr knih vydavatele #booklab

Zobrazit všechny knihy vydavatele #booklab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.