Válka světů / Stroj času - limitovaná edice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 638 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Válka světů / Stroj času - limitovaná edice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
638 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Válka světů / Stroj času - limitovaná edice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
638 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Válka světů / Stroj času - limitovaná edice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
662 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Válka světů / Stroj času - limitovaná edice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
654 Kč
Není skladem

Krátký popis
Klasická fantastika svou vizuální přitažlivostí vysloveně vybízí ke komiksovým adaptacím, které jsou čím dál častější a úspěšnější. Francouzští komiksoví tvůrci se tentokrát pustili do stále oblíbených románů H. G. Wellse. V prvním svazku vám nabízíme adaptace dvou z jeho nejslavnějších románů:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Válka světů / Stroj času - limitovaná edice je 648 Kč

Výběr knih autora Dobbs

Zobrazit všechny knihy autora Dobbs
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.