Vanished (Shuri: A Black Panther Novel #2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vanished (Shuri: A Black Panther Novel #2) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Vanished (Shuri: A Black Panther Novel #2) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
529 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Vanished (Shuri: A Black Panther Novel #2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Není skladem

Krátký popis
Shuri, the Princess of Wakanda (and sister to the Black Panther),sets out to save a group of kidnapped girls in this all-new, originalmiddle-grade novel by New York Times bestselling author NicStone!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vanished (Shuri: A Black Panther Novel #2) je 390 Kč

Výběr knih autora Nic Stone

Zobrazit všechny knihy autora Nic Stone
Výběr knih vydavatele Scholastic Inc.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic Inc.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.