Vánoční hvězdička, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoční hvězdička, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční hvězdička, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční hvězdička, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční hvězdička, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Vánoční hvězdička, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ela miluje koně nade všechno. Hodně o nich ví, a kdyby mohla, byla by ve stájích od rána do večera. Jenže tohle holky z její třídy vůbec nechápou. Ela jim připadá nudná a obyčejná. To už se ale brzy změní. Stačí, aby se o Vánocích narodilo malé hříbátko s hvězdičkou na čele, a rázem se Ele i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vánoční hvězdička, 2. vydání je 268 Kč

Výběr knih autora Marta Knauerová

Zobrazit všechny knihy autora Marta Knauerová
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.