Vánoční příběh černého hřebečka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoční příběh černého hřebečka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Opuštěná farma u Zlatého kapradí pomalu zarůstá křovím. Ztrácí se v divočině. Nikdo z lidí tam dlouho nevydržel. Možná tomu ale bude brzy jinak. K farmě přichází mladá dvojice, Hanka se Šimonem, kteří se do podivného místa zamilují! A nejsou sami, přivedou si s sebou i dvě klisny, kterým se…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Marta Knauerová

Zobrazit všechny knihy autora Marta Knauerová
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.