Vánoční trable s ovečkou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoční trable s ovečkou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční trable s ovečkou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční trable s ovečkou koupíte na Albatros
Albatros
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční trable s ovečkou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční trable s ovečkou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční trable s ovečkou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejlepší věc na světě je chodit do dramaťáku a hrát divadlo se svými kamarády. Přesně to si myslí jedenáctiletá Dáša, která se na každou schůzku svého divadelního souboru těší skoro jako na Vánoce. A co teprve, když vyrazí sehrát speciální vystoupení ve staročeském skanzenu! Do party se přidá i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vánoční trable s ovečkou je 244 Kč

Výběr knih autora Tereza Kopecká

Zobrazit všechny knihy autora Tereza Kopecká
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.