Varšavský protokol

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 346 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Varšavský protokol koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Varšavský protokol koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Varšavský protokol koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Varšavský protokol koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Varšavský protokol koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Varšavský protokol koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
V novém dílu série s Cottonem Malonem začnou ze svých úschoven po celém světě mizet vzácné artefakty zvané Arma Christi – Zbraně Kristovy. Poté, co se Cotton Malone stane svědkem krádeže jednoho z těchto artefaktů, dozví se od své bývalé šéfky Stephanie Nellové, že se chystá tajná aukce. Na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Varšavský protokol je 371 Kč

Výběr knih autora Steve Berry

Zobrazit všechny knihy autora Steve Berry
Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.