Vášnivý duel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vášnivý duel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vášnivý duel koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vášnivý duel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vášnivý duel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve čtvrté knize z cyklu Hříšní ctitelé je Niall Lindsey, hrabě z Margrave, nucen po souboji opustit Anglii. Protože doufal, že jeho tajná láska Brilliana Payneová půjde s ním nebo na něj alespoň doma počká, velice ho zasáhlo, když ho po dvou měsících otec informoval, že se Brilliana provdala za…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vášnivý duel je 244 Kč

Výběr knih autora Sabrina Jeffries

Zobrazit všechny knihy autora Sabrina Jeffries
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.