Ve školce - Velká kniha o emocích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ve školce - Velká kniha o emocích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve školce - Velká kniha o emocích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve školce - Velká kniha o emocích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Ve školce - Velká kniha o emocích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knížka obsahuje 40 stran s příběhem, v němž se děti seznámí s mnoha druhy emocí, které je mohou potkat během dne ve školce.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ve školce - Velká kniha o emocích je 279 Kč

Výběr knih autora Stéphanie Couturier

Zobrazit všechny knihy autora Stéphanie Couturier
Výběr knih vydavatele Jiří Models

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jiří Models
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.