Večerní stíny - Duchařské povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Večerní stíny - Duchařské povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Večerní stíny - Duchařské povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Není skladem

Večerní stíny - Duchařské povídky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zámožný mladý muž se se svou inteligentní a hezkou sestrou přestěhuje do starého domu z doby krále Jiřího II. Ale v domě prý straší. Žádný ze sloužících v domě společně s novým panstvem dlouho nevydrží, protože v něm kromě nich přebývají i duchové. Strach z nadpřirozených bytostí je žene ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Večerní stíny - Duchařské povídky je 192 Kč

Výběr knih autora Charles Dickens

Zobrazit všechny knihy autora Charles Dickens
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.