Věděl jsem příliš mnoho...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věděl jsem příliš mnoho... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věděl jsem příliš mnoho... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věděl jsem příliš mnoho... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věděl jsem příliš mnoho... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Věděl jsem příliš mnoho... koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šedesátá léta. Byla to doba závanu celkového společenského uvolnění, období zrodu slavné české filmové vlny, ale hlavně nástupu hudebního žánru, který změnil svět. Do Prahy přišel rock’n’roll! Začaly se rodit kapely, které měly v pozdějších letech dobývat srdce statisíců mladých. Olympic,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věděl jsem příliš mnoho... je 205 Kč

Výběr knih autorů Marie Formáčková , Srba Karel

Zobrazit všechny knihy autora Marie Formáčková, Srba Karel
Výběr knih vydavatele BVD

Zobrazit všechny knihy vydavatele BVD
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.