Život v pozlátku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život v pozlátku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život v pozlátku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život v pozlátku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život v pozlátku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Život v pozlátku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autentický příběh a dokument vystudované módní návrhářky, která se zapletla se vším, čemu se obvykle většina lidí vyhne. Pracovala ve vykřičeném domě jako bordelmamá, další pak založila, provdala se za ruského mafiána a po mnoha pádech takřka na samé dno se znovu a znovu zvedala vstříc novým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život v pozlátku je 184 Kč

Výběr knih autorů Marie Formáčková , Ilona Golovleva

Zobrazit všechny knihy autora Marie Formáčková, Ilona Golovleva
Výběr knih vydavatele Pragoline

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragoline
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.