Věkem podmíněná degenerace makuly

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věkem podmíněná degenerace makuly koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věkem podmíněná degenerace makuly koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věkem podmíněná degenerace makuly koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věkem podmíněná degenerace makuly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
571 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Věkem podmíněná degenerace makuly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
407 Kč
Není skladem

Věkem podmíněná degenerace makuly koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Věkem podmíněná degenerace makuly - Hejsek Libor. Věkem podmíněná degenerace makuly se postupně díky populačnímu vývoji stává prioritou oční medicíny. Nějaký stupeň postižení má minimálně 25 % pacientů starších 60 let. Možnosti diagnostiky, terapie a léčebných možností a režimů se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věkem podmíněná degenerace makuly je 498 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.