Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od bakterií po velryby, od atomů po asteroidy. Oceňovaný vědec českého původu Vaclav Smil tentokrát zkoumá, proč rozměry nejsou náhodné a jak ovlivňují svět. Má dvakrát větší člověk dvakrát více krve? Čím se vyznačují hezké tváře? Má každý růst své meze? Kde všude najdeme zlatý řez? A co…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velikost - Rozměry jako klíč k pochopení světa je 413 Kč

Výběr knih autora Vaclav Smil

Zobrazit všechny knihy autora Vaclav Smil
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.