Velká encyklopedie her 3 - Hry na hřišti a v tělocvičně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká encyklopedie her 3 - Hry na hřišti a v tělocvičně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká encyklopedie her 3 - Hry na hřišti a v tělocvičně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nejlepší a nejzajímavější hry z celého světa. Pod kapitolami "Hry na hřišti a v tělocvičně" jsou postupně řazeny např.: hry běžecké, hry s házením a chytáním, hry s kopáním a odpalováním apod. Vhodné hry zde najdou učitelé, rodiče, cvičitelé, trenéři, vychovatelé a vedoucí táborů.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Miloš Zapletal

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Zapletal
Výběr knih vydavatele Centrum ST

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum ST
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.