Veľké tučné prekvapenie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veľké tučné prekvapenie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Veľké tučné prekvapenie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostupné aj v kolekcii za výhodnú cenu. Priekopnícka štúdia, ktorá odhaľuje ako desaťročia manipulatívnej vedy a politiky nespravodlivo démonizovali stravu s vysokým obsahom tukov - a pritom to mohla byť naša najzdravšia voľba. Za posledných 60 rokov nám tvrdili, že diéta s nízkym obsahom tukov…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veľké tučné prekvapenie je 178 Kč

Výběr knih vydavatele Publixing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Publixing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.