Velký sešit pro malé dobrodruhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velký sešit pro malé dobrodruhy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velký sešit pro malé dobrodruhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Velký sešit pro malé dobrodruhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velký sešit pro malé dobrodruhy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velký sešit pro malé dobrodruhy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toužil jsi někdy stát se dobrodruhem jako Bear Grylls? Připrav se na setkání s nejnebezpečnějšími zvířaty světa nebo na ledovou expedici do polárních krajů! Nauč se, jak přežít v divočině i jak v přírodě vystopovat zvířata. Tento sešit je plný fascinujících informací o přírodě, úžasných tipů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velký sešit pro malé dobrodruhy je 200 Kč

Výběr knih autora Bear Grylls

Zobrazit všechny knihy autora Bear Grylls
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.