Veľmi tajný spolok svojráznych čarodejníc

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veľmi tajný spolok svojráznych čarodejníc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Veľmi tajný spolok svojráznych čarodejníc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veľmi tajný spolok svojráznych čarodejníc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veľmi tajný spolok svojráznych čarodejníc koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hrejivý „cosy fantasy“ román o osamelej čarodejnici, ktorá dostane príležitosť osvojiť si podivnú novú rodinu a to jej zmení celý život. Mika Mesačná, jedna z mála čarodejníc v Británii, vie, že musí svoje magické schopnosti skrývať, správať sa nenápadne a držať si odstup od ostatných čarodejok…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veľmi tajný spolok svojráznych čarodejníc je 371 Kč

Výběr knih autorů Rok vydání : 2023 , Sangu Mandanna

Zobrazit všechny knihy autora Rok vydání : 2023, Sangu Mandanna
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.