Venkovská vražda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Venkovská vražda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Venkovská vražda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venkovská vražda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venkovská vražda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venkovská vražda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venkovská vražda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venkovská vražda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Venkovská vražda - Evesham Frances. Když člověka dožene jeho minulost, může být i anglická vesnička smrtelně nebezpečná… V krásné malé vesnici na britském venkově jménem Lower Hembrow, kde bydlí lidé normální i poněkud excentričtí, se děje něco divného… Imogen Bishopová se posledních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Venkovská vražda je 255 Kč

Výběr knih autora Frances Evesham

Zobrazit všechny knihy autora Frances Evesham
Výběr knih vydavatele DobráDetektivka

Zobrazit všechny knihy vydavatele DobráDetektivka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.