Venom 2 - Propast

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Venom 2 - Propast koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Venom 2 - Propast koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venom 2 - Propast koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venom 2 - Propast koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venom 2 - Propast koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Venom 2 - Propast koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
JE TO SNAD KONEC VENOMA?! MYSLELI JSTE SI, ŽE SE VENOMŮV SENZAČNÍ PŘÍBĚH UŽ NEMŮŽE TOČIT NA VYŠŠÍ OBRÁTKY? Donny Cates obrátí svět Eddieho Brocka vzhůru nohama – už zase! Ale tentokrát to nejsou draci nebo božští hostitelé a nikdy nekončící akce. Eddieho cesta teď vede skrz emocionální mlýnek…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Venom 2 - Propast je 323 Kč

Výběr knih autora Donny Cates

Zobrazit všechny knihy autora Donny Cates
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.