Vertikály, horizontály, křižovatky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vertikály, horizontály, křižovatky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vertikály, horizontály, křižovatky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vertikály, horizontály, křižovatky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vertikály, horizontály, křižovatky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vertikály, horizontály, křižovatky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vertikály, horizontály, křižovatky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vertikály, horizontály, křižovatky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Text, který provádí čtenáře českou krajinou, vychází z přesvědčení Simona Schamy, že krajina má paměť nejen geologickou, ale především i kulturní. Vypůjčuje si z literatury, prózy, deníků, dopisů i básní obrazy konkrétních míst a skládá je tak, aby vynikla přirozená osa - vertikála nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vertikály, horizontály, křižovatky je 292 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.