Veselé Vánoce, morčátko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veselé Vánoce, morčátko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Veselé Vánoce, morčátko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé Vánoce, morčátko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé Vánoce, morčátko koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé Vánoce, morčátko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé Vánoce, morčátko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé Vánoce, morčátko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vánoční překvapení na čtyřech pidi tlapkách Vojta a Viky jsou dvojčata. Viky už dlouho touží po morčeti, Vojta by chtěl zase křečka. Jejich přání se jim jednoho dne vyplní, jenže tím všechno teprve začne. Zdrhač křeček a tajuplná morčecí holka nenechají svou novou lidskou rodinu chvilku v klidu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veselé Vánoce, morčátko je 257 Kč

Výběr knih autora Marta Knauerová

Zobrazit všechny knihy autora Marta Knauerová
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.