Vianočné prasiatko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 301 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vianočné prasiatko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vianočné prasiatko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vianočné prasiatko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dobrodružný príbeh o vzácnom pute medzi chlapcom a jeho najmilšou hračkou.Svetoznáma autorka série o mladom čarodejníkovi Harrym Potterovi J.K. Rowlingová po minuloročnom návrate k detskému čitateľovi s knihou Ikabog prichádza s ďalším originálnym príbehom o magickej moci Vianoc a odhodlaní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vianočné prasiatko je 336 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.