View from the Herd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 860 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

View from the Herd koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 860 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In this book, the late Richard Redding synthesizes his decades-long work on the ancient agricultural economy of Egypt. Drawing on a diverse range of data, including zooarchaeology, ancient texts and iconographic sources, he explores the role of cattle, sheep, goats and pigs in the economic…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Lockwood Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lockwood Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.