Islamic Jurisprudence, Islamic Law, and Modernity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 985 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Islamic Jurisprudence, Islamic Law, and Modernity koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 985 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Mohammad Fadel's scholarship on Islamic law and legal history ranges from medieval institutions and the history of Islamic legal interpretation to urgent problems relating to the modern reception and re-assessment of Islamic legal doctrine. The studies in this volume illustrate his interest in…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Lockwood Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lockwood Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.