Views from the Inside - Czech Underground Literature and Culture (1948-1989)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Views from the Inside - Czech Underground Literature and Culture (1948-1989) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Svazek Views from the Inside přináší v pěti literárních dokumentech svědectví předních představitelů kultury českého undergroundu. Stavem hudebního undergroundu 70. let, jeho ideovými východisky a společenskou rolí se zabývá Ivan Martin Jirous ve své, dnes již věhlasné a opakovaně vydávané…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Martin Machovec

Zobrazit všechny knihy autora Martin Machovec
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.