Víš, co čteš? - Luštění s nácvikem pozorného čtení, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Víš, co čteš? - Luštění s nácvikem pozorného čtení, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, co čteš? - Luštění s nácvikem pozorného čtení, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, co čteš? - Luštění s nácvikem pozorného čtení, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Víš, co čteš? - Luštění s nácvikem pozorného čtení, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, co čteš? - Luštění s nácvikem pozorného čtení, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, co čteš? - Luštění s nácvikem pozorného čtení, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Začínající čtenáři často příliš nevnímají, co čtou. Tento ilustrovaný pracovní sešit s jednoduchými, krátkými cvičnými texty jim pomůže číst s větším soustředěním a pozorností. K pozornému Luštění s nácvikem pozorného čtení naslouchání čtenému textu děti motivuje možnost vyluštit tajenku a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Víš, co čteš? - Luštění s nácvikem pozorného čtení, 1. vydání je 160 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.