Vitreoretinální chirurgie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 460 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vitreoretinální chirurgie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
460 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vitreoretinální chirurgie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vitreoretinální chirurgie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vitreoretinální chirurgie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem

Vitreoretinální chirurgie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vitreoretinální chirurgie - Šín Martin. Vitreoretinální chirurgie představuje v současnosti jednu z nejvýznamnějších částí očního lékařství. Chirurgická léčba sítnice a sklivce prošla v posledních letech značným vývojem. Dlouhá léta byla chirurgie sklivce pokládána za prakticky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vitreoretinální chirurgie je 488 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.