Vlak do Paříže

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vlak do Paříže koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vlak do Paříže koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vlak do Paříže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vlak do Paříže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vlak do Paříže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Vlak do Paříže koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hannah a její přítel Simon jsou na cestě vlakem do Amsterdamu, kde se má konat svatba Simonovy sestry. Nic však nejde podle plánu. Vlak doběhnou na poslední chvíli, jejich kupé je již obsazené, a nefunguje ani klimatizace. Hannah si chce alespoň na chvíli odpočinout, Simon už spí, ale co hůř –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vlak do Paříže je 289 Kč

Výběr knih autora Lorraine Brown

Zobrazit všechny knihy autora Lorraine Brown
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.