Volání divočiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Volání divočiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Není skladem

Krátký popis
O hlubokém přátelství mezi člověkem a psem . Dobrodružný román Volání divočiny je mistrovským dílem jak svým stylem, tak i proto, že povyšuje dobrodružné příběhy na úroveň klasické literatury. Buck je čtyřletý pastevecký pes hýčkaný svým pánem a jeho rodinou. Jeho život se rázem změní ve chvíli…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Volání divočiny je 312 Kč

Výběr knih autora Jack London

Zobrazit všechny knihy autora Jack London
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.