Volanie krvi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 341 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Volanie krvi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Volanie krvi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volanie krvi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
445 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volanie krvi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dávna kliatba jej chce vziať dcéru. Aby ju zachránila, musí prekonať hranice času a priestoru. Danielina dospievajúca dcéra Ema je psychiatrická pacientka. Rôzne kombinácie liekov však nezaberajú a jej stav sa zhoršuje. Ema tvrdí, že nie je blázon. Je presvedčená, že jej sny, halucinácie a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Volanie krvi je 402 Kč

Výběr knih autora Michala Ries

Zobrazit všechny knihy autora Michala Ries
Výběr knih vydavatele Slovenský spisovateľ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovenský spisovateľ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.