Vrah Lecián

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vrah Lecián koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vrah Lecián koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vrah Lecián koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vrah Lecián koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
78 Kč
Není skladem

Vrah Lecián koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bonnie a Clyde po česku, tak by se dal stručně charakterizovat Žáčkův nový román o vrahovi Leciánovi a jeho milence. Kniha o Postrachu Moravy není glorifikací vraha. Je to jen poměrně krutý, téměř až dokumentárně líčený příběh člověka, který v životě zkazil téměř vše, na co sáhnul. Autor…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vrah Lecián je 118 Kč

Výběr knih autora Jan Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žáček
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.