Stroj času / Time machine

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 439 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stroj času / Time machine koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stroj času / Time machine koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stroj času / Time machine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Stroj času - Průvodce pražským orlojem je pojata jako originální projekt. Erudovaný a obohacující text, popisující jednotlivé části orloje a historické události s ním spojené, ideálně doplňují věcné fotografie této unikátní památky od Tomáše Součka, stejně jako náladové obrazy v úvodu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stroj času / Time machine je 418 Kč

Výběr knih autora Jan Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žáček
Výběr knih vydavatele Havlíček Brain Team

Zobrazit všechny knihy vydavatele Havlíček Brain Team
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.