Vražedný lov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vražedný lov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vražedný lov koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vražedný lov koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vražedný lov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Vražedný lov koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí detektivní román uvádí na scénu kapitána Váchala. Krásná studentka Eva se ocitne v atraktivním prostředí mezi modelkami. Kdo má na svědomí nečekané úmrtí? Podaří se odhalit zločince? Čtěte detektivku Vražedný lov, dozvíte se víc.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vražedný lov je 165 Kč

Výběr knih autora Hana Militká

Zobrazit všechny knihy autora Hana Militká
Výběr knih vydavatele KRIGL

Zobrazit všechny knihy vydavatele KRIGL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.