Všechny cesty vedou do Říma - Na vysokém kole z Hradce Králové přes Istanbul a Athény do Říma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Všechny cesty vedou do Říma - Na vysokém kole z Hradce Králové přes Istanbul a Athény do Říma koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechny cesty vedou do Říma - Na vysokém kole z Hradce Králové přes Istanbul a Athény do Říma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechny cesty vedou do Říma - Na vysokém kole z Hradce Králové přes Istanbul a Athény do Říma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechny cesty vedou do Říma - Na vysokém kole z Hradce Králové přes Istanbul a Athény do Říma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
78 Kč
Není skladem

Všechny cesty vedou do Říma - Na vysokém kole z Hradce Králové přes Istanbul a Athény do Říma koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Luxusní barevný cestopis je přepisem cestovního deníku Ivana Burkerta, který vznikal během jeho neobyčejné cesty na vysokém kole zHradce Králové do Říma absolvované netradičně přes Balkán (Slovensko, Maďarsko, Srbsko, Bulharsko, Turecko, Řecko a Itálii). Syrový jazyk autora, glosující…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Všechny cesty vedou do Říma - Na vysokém kole z Hradce Králové přes Istanbul a Athény do Říma je 124 Kč

Výběr knih autora Ivan Burkert

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Burkert
Výběr knih vydavatele Martin Leschinger-FLÉTNA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Martin Leschinger-FLÉTNA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.