Na sever za půlnočním sluncem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na sever za půlnočním sluncem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na sever za půlnočním sluncem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na sever za půlnočním sluncem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na sever za půlnočním sluncem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Na sever za půlnočním sluncem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Na sever za půlnočním sluncem - Burkert Ivan. Ivan Burkert je již české cyklocestovatelské veřejnosti znám ze svých dřívějších expedic na vysokém kole (Santiago de Compostela, Řím přes Istanbul), které jako patriot vždy zahajuje ve městě, kde žije – v Hradci Králové. I tentokrát se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na sever za půlnočním sluncem je 244 Kč

Výběr knih autora Ivan Burkert

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Burkert
Výběr knih vydavatele Flétna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.