Všem sráčům navzdory. aneb Válka, o které nechcete nic vědět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Všem sráčům navzdory. aneb Válka, o které nechcete nic vědět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všem sráčům navzdory. aneb Válka, o které nechcete nic vědět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všem sráčům navzdory. aneb Válka, o které nechcete nic vědět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všem sráčům navzdory. aneb Válka, o které nechcete nic vědět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všem sráčům navzdory. aneb Válka, o které nechcete nic vědět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
344 Kč
Není skladem

Krátký popis
Padesát kapitol formou reportáží, rozhovorů, kritických esejů a osobních reflexí přibližuje tragické chvíle bosenského lidu v letech 1992 - 1996 a sugestivně líčí příběhy sarajevských intelektuálů i všední starosti prostých obyvatel.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Všem sráčům navzdory. aneb Válka, o které nechcete nic vědět je 340 Kč

Výběr knih autora Jan Urban

Zobrazit všechny knihy autora Jan Urban
Výběr knih vydavatele Absynt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Absynt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.