Výlet do ráje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výlet do ráje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výlet do ráje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výlet do ráje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
126 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prvotina jednoho z nejslibnějších prozaiků lužickosrbské literární scény, soubor jedenácti povídek, v nichž hrdina hledá svůj \"ráj\". Neokázalé, zdánlivě neosobní zachycení problému se vyvíjí v tiché drama touhy, která nemůže dospět uspokojení, ale i přes zdánlivou tragičnost jednotlivých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výlet do ráje je 144 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.