Vzkaz v láhvi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vzkaz v láhvi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzkaz v láhvi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vzkaz v láhvi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzkaz v láhvi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzkaz v láhvi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzkaz v láhvi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na policejní stanici v zapadlém koutě Skotska stojí už dlouho na okenním parapetu zapomenutá láhev. Uvnitř je sotva čitelný lístek. Jisté je jen to, že první slovo je dánsky a znamená POMOC - a že vzkaz je napsán krví. Když se tahle podivná zpráva konečně dostane na stůl kriminálního komisaře…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vzkaz v láhvi je 221 Kč

Výběr knih autora Jussi Adler-Olsen

Zobrazit všechny knihy autora Jussi Adler-Olsen
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.