Vzpomínky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 341 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vzpomínky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzpomínky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vzpomínky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzpomínky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzpomínky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzpomínky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový originální, strhující psychologický technothriller od celosvětového bestselleristy. Hallie Eversová toho čtvrtého července stihla poměrně dost: vyhazov z práce, kopačky od přítele – a taky vlastní smrt, která ji zastihla na střešní party v Las Vegas. A pak se o pár hodin později probudí v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vzpomínky je 364 Kč

Výběr knih autora Brian Freeman

Zobrazit všechny knihy autora Brian Freeman
Výběr knih vydavatele Laser books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Laser books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.