Warhammer 40 000 První kacíř - Pád do Chaosu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Warhammer 40 000 První kacíř - Pád do Chaosu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Warhammer 40 000 První kacíř - Pád do Chaosu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Warhammer 40 000 První kacíř - Pád do Chaosu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Warhammer 40 000 První kacíř - Pád do Chaosu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Warhammer 40 000 První kacíř - Pád do Chaosu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
360 Kč
Není skladem

Krátký popis
Uprostřed galaktické války Velkého křížového tažení kritizuje Císař Nositele Slova za jejich uctívání. Lorgar a jeho legie jsou jeho odsudkem rozrušeni a počnou hledat jinou cestu, zatímco ničí planetu za planetou a vybíjejí si svůj zápal a zuřivost na bitevních polích. Jejich hledání nového…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Warhammer 40 000 První kacíř - Pád do Chaosu je 354 Kč

Výběr knih autora Dembski-Bowden Aaron

Zobrazit všechny knihy autora Dembski-Bowden Aaron
Výběr knih vydavatele Polaris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polaris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.