Wehrmacht: služba německého vojáka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wehrmacht: služba německého vojáka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wehrmacht: služba německého vojáka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Výpravný obrazový průvodce historií německé branné moci vletech 1935-1945. Wehrmacht neboli německá armáda, kterou vybudovali nacisté as níž vedli druhou světovou válku, se už dlouho těší neklesajícímu zájmu čtenářů. Nejnověji se tomuto tématu věnuje graficky nadstandardně zpracovaná publikace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wehrmacht: služba německého vojáka je 379 Kč

Výběr knih autora František Emmert

Zobrazit všechny knihy autora František Emmert
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.