Zlomové osmičky - 1918, 1938, 1948, 1968

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 458 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlomové osmičky - 1918, 1938, 1948, 1968 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zlomové osmičky - 1918, 1938, 1948, 1968 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Není skladem

Zlomové osmičky - 1918, 1938, 1948, 1968 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
476 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlomové osmičky - 1918, 1938, 1948, 1968 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
554 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Osudové roky československých dejín končiace povestnou „osmičkou“Kto sa podieľal na vzniku Československa v roku 1918? Ako prebiehal Víťazný február v roku 1948? Alebo čo sa dialo pri sovietskej okupácii v roku 1968? Pripomeňte si letopočty s osudovou osmičkou na konci, ktoré poznamenali dejiny…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlomové osmičky - 1918, 1938, 1948, 1968 je 490 Kč

Výběr knih autora František Emmert

Zobrazit všechny knihy autora František Emmert
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.