What Do Animals Think and Feel?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

What Do Animals Think and Feel? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
What Do Animals Think and Feel? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

What Do Animals Think and Feel? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A fascinating study of animal behaviour, from an eminent German marine biologist, revealing them to be as sentient and self-aware as we humans are.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy What Do Animals Think and Feel? je 274 Kč

Výběr knih autora Karsten Brensing

Zobrazit všechny knihy autora Karsten Brensing
Výběr knih vydavatele Head of Zeus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Head of Zeus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.