Jak zvířata myslí a co cítí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak zvířata myslí a co cítí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zvířata myslí a co cítí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak zvířata myslí a co cítí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zvířata myslí a co cítí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zvířata myslí a co cítí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dospělí berou jako samozřejmost, že zvířata neumějí mluvit, že nemají schopnost myslet tak jako my lidé a že neumějí přemýšlet ani sama o sobě. Myslí si, že zvířata žijí v přítomném okamžiku, nepamatují si svou minulost a neplánují si budoucnost. Ovšem není to tak úplně pravda. Příběhy o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak zvířata myslí a co cítí je 196 Kč

Výběr knih autora Karsten Brensing

Zobrazit všechny knihy autora Karsten Brensing
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.