What If. . . Marc Spector Was Host to Venom?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

What If. . . Marc Spector Was Host to Venom? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
What If. . . Marc Spector Was Host to Venom? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

What If. . . Marc Spector Was Host to Venom? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
What If. . . Marc Spector Was Host to Venom? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Marc Spector and Venom engage in a battle of wills in the next adventure of an epic multiversal series reimagining iconic Marvel origin stories.So many worlds, so little time. Infinite possibilities, creating infinite realities. Long have I watched Marc Spector cheat death in the name of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy What If. . . Marc Spector Was Host to Venom? je 481 Kč

Výběr knih autora Chen Mike

Zobrazit všechny knihy autora Chen Mike
Výběr knih vydavatele Cornerstone

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cornerstone
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.