What's That Noise?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

What's That Noise? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
What's That Noise? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

What's That Noise? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
What's That Noise? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

What's That Noise? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

What's That Noise? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The first picture book from bestsellers Charlie Higson and Nadia Shireen is a raucously LOUD and anarchic story about the joy of making as much noise as you possibly can - and getting away with it!?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy What's That Noise? je 281 Kč

Výběr knih autora Charlie Higson

Zobrazit všechny knihy autora Charlie Higson
Výběr knih vydavatele Simon a Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon a Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.